dc.contributor.author |
Король Юлія Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-27T11:44:09Z |
|
dc.date.available |
2022-01-27T11:44:09Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3463 |
|
dc.description |
Король Ю. П. Застосування маркетингу для просування на ринок спортивно-видовищних послуг: кваліфікаційна робота на здобуття на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Юлія Петрівна Король. - Київ; НУФВСУ, 2021. - 77 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета дослідження – виявити сучасні особливості застосування технологій маркетингу професійними футбольними клубами діяльності в галузі роботи з глядачами Вказана мета досягається вирішенням наступних завдань: 1) сформулювати та обґрунтувати теоретичні особливості роботи з глядачами в системі маркетингу футбольних клубів; 2) Визначити шляхи удосконалення маркетингової діяльності в структурах професійного футболу 3) визначити особливості використання маркетингу організаціями професійного футболу в умовaх сучасного ринку; 4) визначити роль маркетингових технологій залучення глядачів у світовому професійному футболі в цілому і в футболі України зокрема; 5) визначити шляхи вдосконалення й напрямки розвитку маркетингової діяльності в українському футболi. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.title |
Застосування маркетингу для просування на ринок спортивно-видовищних послуг |
uk_UA |
dc.type |
Master's degree |
uk_UA |