Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Когут Ірина | |
dc.contributor.author | Маринич Вікторія | |
dc.contributor.author | Чебанова Катерина | |
dc.date.accessioned | 2021-09-15T08:26:31Z | |
dc.date.available | 2021-09-15T08:26:31Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3167 | |
dc.description | Когут І. Впровадження інклюзивного навчання у фізкультурно-оздоровчі, спортивні та інші заклади освіти / І. Когут, В. Маринич, К. Чебанова // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2020. - № 1. - С. 117-127. | uk_UA |
dc.description.abstract | Нині у більшості країн Європи, в тому числі й в Україні, відбуваються значні зміни у законодавстві щодо розуміння і забезпечення якісної освіти для дітей з особливими освітніми потребами. Аналіз даних Міністерства соціальної політики України свідчить, що станом на 2017 р. кількість людей з інвалідністю у відносному підрахунку збільшилася вдвічі порівняно з 1990 р. Важливим питанням для цієї категорії населення є рівний доступ до всіх можливостей сучасної цивілізації, починаючи з вільного пересування і закінчуючи освітою і працевлаштуванням. Мета. Виявити проблеми та перспективи розвитку інклюзивної освіти в Україні. Методи. Аналіз та узагальнення науково-методичної літератури і матеріалів мережі Інтернет, порівняльний аналіз, вивчення нормативно-правових актів. Результати. У розвинених країнах Європи інклюзивне навчання в освітніх закладах є проявом демократії. Установлено, що в Україні останніми роками в напрямі розвитку інклюзивної освіти досягнуто певних успіхів: на законодавчому рівні закріплено право створювати в закладах середньої освіти спеціальні та інклюзивні класи; ухвалено ряд нормативно-правових актів, спрямованих на реалізацію норм і положень законодавства. Незважаючи на пожвавлення роботи із запровадження інклюзивної освіти й певні успіхи на цьому шляху, є чимало перешкод для її успішного розвитку. В Україні необхідно здійснити такі заходи: продовжувати законодавче оформлення цієї системи навчання; приділяти особливу увагу додатковій освітянській підготовці вчителів, які працюють з дітьми з інвалідністю; внести фінансування інклюзивної освіти до переліку захищених статей Закону України «Про Державний бюджет України». | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Теорія і методика фізичного виховання і спорту | uk_UA |
dc.subject | діти з особливими потребами | uk_UA |
dc.subject | інвалідність | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
dc.subject | навчальний заклад | uk_UA |
dc.subject | фізична культура і спорт | uk_UA |
dc.title | Впровадження інклюзивного навчання у фізкультурно-оздоровчі, спортивні та інші заклади освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |