Використання інноваційних маркетингових технологій в туристичній індустрії

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Литвинова З. І.
dc.date.accessioned 2021-07-21T06:34:46Z
dc.date.available 2021-07-21T06:34:46Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3119
dc.description Литвинова З. І. Використання інноваційних маркетингових технологій в туристичній індустрії: кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр: спец. 242 "Туризм", освітня програма «Туристично-екскурсійне обслуговування» / З. І. Литвинова. - Київ: НУФВСУ, 2021. - 89 с. uk_UA
dc.description.abstract У процесі роботи було узагальнено теоретичні аспекти визначення поняття інноваційного маркетингу, наведено класифікацію маркетингових інновацій в залежності від складових комплексу маркетингу, охарактеризовано основні інноваційні напрямки маркетингу у сфері туристичних послуг, розглянуто особливості туристичного підприємства ТОВ «Поїхали з нами», проведено аналіз використання інноваційних маркетингових технологій, запропоновано шляхи вдосконалення туристичної галузі на основі інноваційних маркетингових технологій, визначено ефективність застосування інноваційних маркетингових технологій на досліджуваному підприємстві. Кваліфікаційна робота викладена на 89 сторінках та містить три розділи, додатки, 4 таблиці, 22 рисунків. У процесі написання роботи було опрацьовано 67 наукових джерела. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.subject новітні технології uk_UA
dc.title Використання інноваційних маркетингових технологій в туристичній індустрії uk_UA
dc.type Bachelor's degree uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись