Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Жукова Г. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-04-12T19:05:23Z | |
dc.date.available | 2021-04-12T19:05:23Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3057 | |
dc.description | Жукова Г. В. Місце і роль позаакадемічної освіти в предметному полі філософії освіти / Г. В. Жукова // Освітній дискурс: зб. наук. пр. / голов. ред. О. П. Кивлюк. - Київ: ТОВ Наук.-інформ. агентство “Наука-технології-інформація", 2020. - Вип. 20(2). - С. 44-54. | uk_UA |
dc.description.abstract | Загострення проблеми невідповідності академічної системи освіти новим потребам суспільства і людини, недостатність існуючих структур освіти спряли появі іншого підходу до організації освітньої діяльності – позаакадемічної. Як філософський феномен вона повністю відповідає різнорівневим інтересам і можливостям учнів. Позаакадемічна освіта функціонує поза межами академічної освіти, вільна від жорстких правил і регламентів, вона орієнтується на конкретні освітні запити різних соціальних, професійних, демографічних груп населення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Освітній дискурс | uk_UA |
dc.subject | позаакадемічна освіта | uk_UA |
dc.subject | методологія | uk_UA |
dc.subject | онтологія | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.title | Місце і роль позаакадемічної освіти в предметному полі філософії освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |