Abstract:
Загострення проблеми невідповідності академічної системи освіти новим потребам суспільства і людини, недостатність існуючих структур освіти спряли появі іншого підходу до організації освітньої діяльності – позаакадемічної. Як філософський феномен вона повністю відповідає різнорівневим інтересам і можливостям учнів. Позаакадемічна освіта функціонує поза межами академічної освіти, вільна від жорстких правил і регламентів, вона орієнтується на конкретні освітні запити різних соціальних, професійних, демографічних груп населення.
Description:
Жукова Г. В. Місце і роль позаакадемічної освіти в предметному полі філософії освіти / Г. В. Жукова // Освітній дискурс: зб. наук. пр. / голов. ред. О. П. Кивлюк. - Київ: ТОВ Наук.-інформ. агентство “Наука-технології-інформація", 2020. - Вип. 20(2). - С. 44-54.