Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Борисова Ольга | |
dc.contributor.author | Когут Ірина | |
dc.contributor.author | Ярмоленко Максим | |
dc.date.accessioned | 2018-02-16T12:09:22Z | |
dc.date.available | 2018-02-16T12:09:22Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/291 | |
dc.description | Борисова Ольга Результативность учебно-тренировочного процесса спортсменов Специальных Олимпиад (на материале футбола) / Ольга Борисова, Ірина Когут, Максим Ярмоленко // Актуальні проблеми фізичного виховання та методики спортивного тренування : зб. наук. праць. – Вінниця: ВДПУ, 2017. - Вип. 2. - С. 4-11. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлена оцінка ефективності програмного матеріалу навчально-тренувальної діяльності згідно авторської програми Спеціальних Олімпіад з футболу. Виявлено позитивні зміни психоемоційного стану футболістів. Отримані в процесі педагогічного експерименту дані підтвердили ефективність розробленої навчально-тренувальної програми по футболу, так як, на II етапі послідовного експерименту спостерігалися достовірні розбіжності (p <0,05) психоемоційного стану у вищевказаної категорії осіб. Встановлено, що питання організації і проведення тренувальних занять для людей з подібними проблемами повинні контролюватися не тільки перевіркою рівня фізичної та технічної підготовленості, а й оцінкою соціальних навичок, взаємовідносин в колективі і рівня психоемоційного стану. | uk_UA |
dc.language.iso | ru_RU | uk_UA |
dc.publisher | Актуальні проблеми фізичного виховання та методики спортивного тренування | uk_UA |
dc.subject | Спеціальні Олімпіади | uk_UA |
dc.subject | футболісти з вадами розумового розвитку | uk_UA |
dc.subject | навчально-тренувальний процес | uk_UA |
dc.subject | результативність | uk_UA |
dc.subject | психоемоційний стан | uk_UA |
dc.title | Результативность учебно-тренировочного процесса спортсменов Специальных Олимпиад (на материале футбола) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |