Abstract:
У статті представлена оцінка ефективності програмного матеріалу навчально-тренувальної діяльності згідно авторської програми Спеціальних Олімпіад з футболу. Виявлено позитивні зміни психоемоційного стану футболістів. Отримані в процесі педагогічного експерименту дані підтвердили ефективність розробленої навчально-тренувальної програми по футболу, так як, на II етапі послідовного експерименту спостерігалися достовірні розбіжності (p <0,05) психоемоційного стану у вищевказаної категорії осіб. Встановлено, що питання організації і проведення тренувальних занять для людей з подібними проблемами повинні контролюватися не тільки перевіркою рівня фізичної та технічної підготовленості, а й оцінкою соціальних навичок, взаємовідносин в колективі і рівня психоемоційного стану.
Description:
Борисова Ольга Результативность учебно-тренировочного процесса спортсменов Специальных Олимпиад (на материале футбола) / Ольга Борисова, Ірина Когут, Максим Ярмоленко // Актуальні проблеми фізичного виховання та методики спортивного тренування : зб. наук. праць. – Вінниця: ВДПУ, 2017. - Вип. 2. - С. 4-11.