dc.contributor.author |
Борисова Ольга |
|
dc.contributor.author |
Когут Ірина |
|
dc.contributor.author |
Ярмоленко Максим |
|
dc.date.accessioned |
2018-02-16T12:09:22Z |
|
dc.date.available |
2018-02-16T12:09:22Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/291 |
|
dc.description |
Борисова Ольга Результативность учебно-тренировочного процесса спортсменов Специальных Олимпиад (на материале футбола) / Ольга Борисова, Ірина Когут, Максим Ярмоленко // Актуальні проблеми фізичного виховання та методики спортивного тренування : зб. наук. праць. – Вінниця: ВДПУ, 2017. - Вип. 2. - С. 4-11. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлена оцінка ефективності програмного матеріалу навчально-тренувальної діяльності згідно авторської програми Спеціальних Олімпіад з футболу. Виявлено позитивні зміни психоемоційного стану футболістів. Отримані в процесі педагогічного експерименту дані підтвердили ефективність розробленої навчально-тренувальної програми по футболу, так як, на II етапі послідовного експерименту спостерігалися достовірні розбіжності (p <0,05) психоемоційного стану у вищевказаної категорії осіб. Встановлено, що питання організації і проведення тренувальних занять для людей з подібними проблемами повинні контролюватися не тільки перевіркою рівня фізичної та технічної підготовленості, а й оцінкою соціальних навичок, взаємовідносин в колективі і рівня психоемоційного стану. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru_RU |
uk_UA |
dc.publisher |
Актуальні проблеми фізичного виховання та методики спортивного тренування |
uk_UA |
dc.subject |
Спеціальні Олімпіади |
uk_UA |
dc.subject |
футболісти з вадами розумового розвитку |
uk_UA |
dc.subject |
навчально-тренувальний процес |
uk_UA |
dc.subject |
результативність |
uk_UA |
dc.subject |
психоемоційний стан |
uk_UA |
dc.title |
Результативность учебно-тренировочного процесса спортсменов Специальных Олимпиад (на материале футбола) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |