Аннотации:
У статті розглядається відносно нове явище у сфері туризму - цифровий маркетинг. Визначено його головне завдання - просування бренду і збільшення збуту за допомогою різних інноваційних маркетингових інструментів. Проаналізовано технології push- та pull-маркетингу. Охарактеризовано найбільш популярні цифрові інструменти маркетингу та наведено приклади їх застосування.
Описание:
Бабушко, С. Р. Основні інструменти цифрового маркетингу у туризмі / С. Р. Бабушко, С. І. Попович, Л. А. Крікун // Стратегічні пріоритети в ХХІ столітті : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 14 січня 2020 р.). – Київ, 2020. ─ Т. 1. ─ С. 171-177.