dc.contributor.author |
Бабушко С. Р. |
|
dc.contributor.author |
Попович С. І. |
|
dc.contributor.author |
Крікун Л. А. |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-12T10:22:05Z |
|
dc.date.available |
2020-03-12T10:22:05Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-14 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2654 |
|
dc.description |
Бабушко, С. Р. Основні інструменти цифрового маркетингу у туризмі / С. Р. Бабушко, С. І. Попович, Л. А. Крікун // Стратегічні пріоритети в ХХІ столітті : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 14 січня 2020 р.). – Київ, 2020. ─ Т. 1. ─ С. 171-177. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядається відносно нове явище у сфері туризму - цифровий маркетинг. Визначено його головне завдання - просування бренду і збільшення збуту за допомогою різних інноваційних маркетингових інструментів. Проаналізовано технології push- та pull-маркетингу. Охарактеризовано найбільш популярні цифрові інструменти маркетингу та наведено приклади їх застосування. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Стратегічні пріоритети в ХХІ столітті : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції |
uk_UA |
dc.subject |
туризм |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
цифрові технології |
uk_UA |
dc.title |
Основні інструменти цифрового маркетингу у туризмі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |