Abstract:
У монографії розроблено й науково обґрунтовано основні положення концепції дослідження, що відображають напрями вдосконалення професійної підготовки фахівців з охоронної діяльності та безпеки, шляхи розв’язання педагогічних завдань щодо формування їхньої професійної компетентності й розвитку професійно важливих якостей на основі узгодженості всіх компонентів зі специфікою професійної діяльності. В основу концепції дослідження покладено фундаментальні філософські, соціологічні, психологічні, педагогічні, правові положення щодо закономірностей розвитку суспільства, внутрішньої й зовнішньої безпеки держави, професійної підготовки фахівців з охоронної діяльності та безпеки, а також формування професійної компетентності. Концепцію професійної підготовки фахівців з охоронної діяльності та безпеки представлено на основі трьох взаємопов’язаних концептів (методологічному, теоретичному та методичному), які сприяють реалізації провідної ідеї дослідження.