Аннотации:
Ураховуючи сучасні тенденції розвитку суспільства, науки та практики, від сучасного спеціаліста з вищою освітою вимагається наявність низки нових якостей у його науковій, педагогічній і виробничій діяльності, яка пов’язана з набуттям системних, комплексних знань та вміння використовувати їх у своїй спеціальності й в організації різноманітних соціальних відносин, зокрема з особами з інвалідністю. Завдання роботи: 1) проаналізувати зміст професійної підготовки фахівців сфери фізичної культури та спорту щодо роботи з особами з інвалідністю у вищих навчальних закладах України та світу; 2) визначити особливості впровадження дисципліни «Адаптивний спорт» у структуру фахової підготовки студентів Національного університету фізичного виховання і спорту України; 3) з’ясувати основні напрями подальшого вдосконалення навчальної дисципліни «Адаптивний спорт» у структурі підготовки студентів вищих навчальних закладів спортивного профілю. Методи дослідження–аналіз й узагальнення літератури, інформаційних ресурсів мережі Інтернет; програмно-нормативних документів; компаративний метод; абстрагування, логіко-теоретичний аналіз, контент-аналіз. Результати роботи. Профільні навчальні заклади спортивної галузі намагаються враховуючи сучасні тенденції, забезпечувати збільшення обсягу та поліпшення
Описание:
Імас Євгеній Особливості змісту професійної підготовки фахівців сфери фізичної культури та спорту щодо роботи з особами з інвалідністю / Євгеній Імас, Ольга Борисова, Ірина Когут // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві: зб. наук. пр. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2016. - №3(35). - С. 17-25.