Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ярмоленко М. А. | |
dc.contributor.author | Когут І. О. | |
dc.date.accessioned | 2019-05-06T09:56:39Z | |
dc.date.available | 2019-05-06T09:56:39Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.issn | 1999-818X | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1635 | |
dc.description | Когут І. О. Національний університет фізичного виховання та спорту України Соціальні аспекти навчально-тренувальної діяльності футболістів Спеціальних олімпіад в Україні / І. О. Когут, М. А. Ярмоленко // Слобожанський науково-спортивний вісник. – 2015. - № 2(46). – С. 85-90. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета: дефініція соціального ефекту від занять футболом спортсменів з відхиленнями розумового розвитку. Матеріал і методи: дослідження проводилося на основі опитування батьків футболістів Спеціальних Олімпіад (n=45). Результати: проаналізовано значимість спільних зі здоровими однолітками навчально-тренувальних занять для футболістів з відхиленнями розумового розвитку. При цьому заняття футболом розглядаються як засіб соціальної інтеграції для цієї категорії людей. У дослідженні визначені соціальні взаємовідносини у системі «спортсмен – спортсмен», «спортсмен – тренер». Висновки: обґрунтовано необхідність впровадження у навчально-тренувальний процес людей з відхиленнями розумового розвитку програми «Об’єднаний спорт», яка значною мірою сприяє соціальній інтеграції осіб з такими порушеннями. Формування соціальних навичок та взаємовідносин у команді відбувається завдяки взаємному розумінню і згуртованості колективу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Слобожанський науково-спортивний вісник | uk_UA |
dc.subject | Спеціальна Олімпіада | uk_UA |
dc.subject | соціальний ефект | uk_UA |
dc.subject | футболісти з відхиленнями розумового розвитку | uk_UA |
dc.title | Соціальні аспекти навчально-тренувальної діяльності футболістів Спеціальних олімпіад в Україні | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |