dc.contributor.author |
Ярмоленко М. А. |
|
dc.contributor.author |
Когут І. О. |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-06T09:56:39Z |
|
dc.date.available |
2019-05-06T09:56:39Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.issn |
1999-818X |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1635 |
|
dc.description |
Когут І. О. Національний університет фізичного виховання та спорту України Соціальні аспекти навчально-тренувальної діяльності футболістів Спеціальних олімпіад в Україні / І. О. Когут, М. А. Ярмоленко // Слобожанський науково-спортивний вісник. – 2015. - № 2(46). – С. 85-90. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета: дефініція соціального ефекту від занять футболом спортсменів з відхиленнями розумового розвитку. Матеріал і методи: дослідження проводилося на основі опитування батьків футболістів Спеціальних Олімпіад (n=45). Результати: проаналізовано значимість спільних зі здоровими однолітками навчально-тренувальних занять для футболістів з відхиленнями розумового розвитку. При цьому заняття футболом розглядаються як засіб соціальної інтеграції для цієї категорії людей. У дослідженні визначені соціальні взаємовідносини у системі «спортсмен – спортсмен», «спортсмен – тренер». Висновки: обґрунтовано необхідність впровадження у навчально-тренувальний процес людей з відхиленнями розумового розвитку програми «Об’єднаний спорт», яка значною мірою сприяє соціальній інтеграції осіб з такими порушеннями. Формування соціальних навичок та взаємовідносин у команді відбувається завдяки взаємному розумінню і згуртованості колективу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Слобожанський науково-спортивний вісник |
uk_UA |
dc.subject |
Спеціальна Олімпіада |
uk_UA |
dc.subject |
соціальний ефект |
uk_UA |
dc.subject |
футболісти з відхиленнями розумового розвитку |
uk_UA |
dc.title |
Соціальні аспекти навчально-тренувальної діяльності футболістів Спеціальних олімпіад в Україні |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |