Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Соколова Наталія | |
dc.date.accessioned | 2018-04-05T09:10:53Z | |
dc.date.available | 2018-04-05T09:10:53Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1083 | |
dc.description | Соколова Н. Нормативно-правова регламентація здорового способу життя учнів єдиної трудової школи у 20-х рр. ХХ ст. / Наталія Соколова // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / МОНМСУ, Волинський НУ ім. Л. Українки. - Луцьк : Волинський НУ ім. Лесі Українки, 2012. - № 1(17). - С. 14-18. | uk_UA |
dc.description.abstract | Постійне погіршення стану здоров'я учнівської молоді, проблеми матеріального забезпечення зумовлюють необхідність усебічного вивчення вітчизняного досвіду фізичного виховання в середніх навчальних закладах. Проведено комплексний аналіз нормативно-правових актів, виданих радянським урядом у 20-х рр. ХХ ст., із проблеми формування здорового способу життя в учнів єдиної трудової школи. Встановлено, що з моменту створення єдиної трудової школи влада увагу приділяла вихованню здорової дитини та слідкувала за дотриманням санітарно-гігієнічних норм. Адже за короткий період розроблено низку документів, які регламентували розпорядок дня, тривалість навчального процесу. Також фахівці запропонували програму з фізичного виховання, яка передбачала не лише уроки з фізичного виховання, а й рухливі ігри на перервах та активний відпочинок на свіжому повітрі. Запровадження ж нової системи освіти в 30-х рр. сприяло воєнізації фізичного виховання в школах, що перетворило фізкультуру на нецікавий для учнів предмет.За умов реформування національної системи освіти та становлення системи фізичного виховання в Україні все більше фахівців звертають увагу на історичний досвід, насамперед на нормативно-правові акти Російської імперії ХIХ ст. Їх аналіз надає змогу з'ясувати особливості формування здорового способу життя учениць середніх навчальних закладів царської Росії. Установлено, що в цей період у країні формується низка жіночих гімназій, де мали змогу одержати середню освіту представниці всіх верств населення, але за гроші. Дівчата вивчали не лише дисципліни гуманітарного й природничого циклів, а й гігієну, гімнастику, танці, які надавали змогу покращити стан здоров'я гімназисток. Але відсутність навчальних програм із фізичного виховання й необхідних фахівців не сприяє популяризації цієї дисципліни серед учениць. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві | uk_UA |
dc.subject | фізична виховання | uk_UA |
dc.subject | здоровий спосіб життя | uk_UA |
dc.subject | урок | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | розпорядок дня | uk_UA |
dc.subject | ранкова гімнастика | uk_UA |
dc.title | Нормативно-правова регламентація здорового способу життя учнів єдиної трудової школи у 20-х рр. ХХ ст. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |