Гендерні особливості самоопису фізичного розвитку школярів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Круцевич Т. Ю.
Марченко О. Ю.

Заголовок журналу

Журнал ISSN

Назва тому

Видавець

Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту

Анотація

Встановлено, що самооцінка фізичного розвитку школярів носить завищений характер. Вона складає у середньому 80–85% від максимального показника. Виявлено, що самоопис фізичного розвитку школярів має вікові та гендерні особливості. Виявлено, що за всіма показниками самооцінка фізичного розвитку вище у спортсменів. Для розвитку індивідуальних здібностей і задатків юнаків та дівчат, подоланню статево-рольових стереотипів необхідно знання про статеві та гендерні особливості розвитку школярів. Також про їх вплив на самооцінку та на формування фізичних якостей. Показана можливість коригування навчальної програми з фізичного виховання та напрямки впровадження її у навчальний процес.

Опис

Круцевич, Т. Ю. Гендерні особливості самоопису фізичного розвитку школярів / Т. Ю. Круцевич, О. Ю. Марченко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2015. – № 12. – С. 51-57.

Бібліографічний опис

URI

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced