Короткий опис(реферат):
Встановлено, що самооцінка фізичного розвитку школярів носить завищений характер. Вона складає у середньому 80–85% від максимального показника. Виявлено, що самоопис фізичного розвитку школярів має вікові та гендерні особливості. Виявлено, що за всіма показниками самооцінка фізичного розвитку вище у спортсменів. Для розвитку індивідуальних здібностей і задатків юнаків
та дівчат, подоланню статево-рольових стереотипів необхідно знання про
статеві та гендерні особливості розвитку школярів. Також про їх вплив
на самооцінку та на формування фізичних якостей. Показана можливість коригування навчальної програми з фізичного виховання та напрямки впровадження її у навчальний процес.
Бібліографічний опис:
Круцевич, Т. Ю. Гендерні особливості самоопису фізичного розвитку школярів / Т. Ю. Круцевич, О. Ю. Марченко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – 2015. – № 12. – С. 51-57.