Короткий опис(реферат):
Мета дослідження - дослідити особливості використання студентами копінг-стратегій в умовах триваючого збройного конфлікту на території країни залежно від способу їхнього життя. Матеріал і методи дослідження. У дослідженні, яке тривало з 8 грудня по 30 грудня 2022 року, прийняло участь 186 здобувачів вищої освіти м. Київ. Результати дослідження. З’ясувалося, що серед когнітивних копінг-стратегій статистично значуще (р<0,05) менша частка студентів використовує адаптивні варіанти копінг-поведінки. Установлено, що адаптивні копінг-стратегії домінують в їх емоційній, а відносно адаптивні - в поведінковій сфері. Визначено, що серед студентів 45,7% характеризуються активним способом життя, а серед студенток - 32,8%. Висновки. Доведено, що студенти, які характеризуються активним способом життя, статистично значуще частіше (р<0,05) обирають адаптивні стратегії подолання стресових ситуацій, ніж студенти, схильні до пасивного способу життя.
Бібліографічний опис:
Роль активного способу життя у виборі копінг-стратегій здобувачів вищої освіти в кризових умовах / Н. Г. Бишевець, К. М. Сергієнко // Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Фізична культура. – 2023. – Вип. 40. – C. 13–18.