Публікація: Дидактичні особливості методики навчання технічних дій юних волейболістів
| dc.contributor.author | Гакман А. В. | |
| dc.contributor.author | Осадець М. | |
| dc.contributor.author | Лимаренко Н. П. | |
| dc.date.accessioned | 2025-09-18T12:45:20Z | |
| dc.date.issued | 2021 | |
| dc.description | Гакман А. В., Осадець М., Лимаренко Н. П. Дидактичні особливості методики навчання технічних дій юних волейболістів. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія. 15, 2021. Вип. 6 (137). С. 46-50 | |
| dc.description.abstract | Навчання руховим діям необхідно в будь-якій діяльності. У спорті навчання має свою специфіку, суть якої полягає в тому, що основна маса нового пізнається при освоєнні різноманітних рухових дій, які виступають в формі фізичних вправ. Метою даного дослідження було розробити методику навчання рухових дій у волейболі з використанням дидактичних засад навчальної діяльності і розвиваючого навчання та перевірити її ефективність в дослідно-експериментальної роботі. Результати. Показані результати впливу розробленої методики, на вміння диференціювати свої рухові дії і на фізичну підготовленість юних волейболістів. В даному дослідженні була зроблена спроба знайти способи вирішення найважливіших завдань, що стоять перед тренером. Це навчання дітей необхідним технічнимприйомам швидше і ефективніше, ніж за традиційною методикою спираючись на основні моменти теорії навчальної діяльності та розвиваючого навчання. При цьому крім безпосереднього навчання техніці в волейболі в експерименті розвивали особистість і розумові здібності дітей. Для цього учні оволоділи основами навчальної діяльності, пов'язані з умінням аналізувати досліджуваний предмет, виділяти основні і другорядні елементи і їх взаємозв'язок, контролювати їх дії, оцінювати отримані в результаті результати і способи їх досягнення. Перші заняття, в експериментальній групі, показали, що моторна щільність навчально-тренувального заняття дещо знизилася. Це сталося внаслідок затрачання більшого часу на теоретичні розмови, обговорення виникаючих питань, роботі з тренажерною моделлю і випробуванням на ній основних частин досліджуваних рухових дій. Згодом це компенсувалося більш швидким оволодінням технікою рухових дій за рахунок більшої самостійності, більшої активності на заняттях і меншою кількістю помилок. | |
| dc.identifier.doi | 10.31392/NPU-nc.series15.2021.6(137).11 | |
| dc.identifier.uri | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/123456789/6431 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.publisher | Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова | |
| dc.subject | методика навчання | |
| dc.subject | технічна підготовленість | |
| dc.subject | волейбол | |
| dc.title | Дидактичні особливості методики навчання технічних дій юних волейболістів | |
| dc.type | Article | |
| dspace.entity.type | Publication |
Файли
Контейнер файлів
1 - 1 з 1
Вантажиться...
- Назва:
- ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ТЕХНІЧНИХ ДІЙ ЮНИХ ВОЛЕЙБОЛІСТІВ 6(137).pdf
- Розмір:
- 273.86 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійна угода
1 - 1 з 1
Вантажиться...
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 3.69 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис:

