Публікація:
Дидактичні особливості методики навчання технічних дій юних волейболістів

dc.contributor.authorГакман А. В.
dc.contributor.authorОсадець М.
dc.contributor.authorЛимаренко Н. П.
dc.date.accessioned2025-09-18T12:45:20Z
dc.date.issued2021
dc.descriptionГакман А. В., Осадець М., Лимаренко Н. П. Дидактичні особливості методики навчання технічних дій юних волейболістів. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія. 15, 2021. Вип. 6 (137). С. 46-50
dc.description.abstractНавчання руховим діям необхідно в будь-якій діяльності. У спорті навчання має свою специфіку, суть якої полягає в тому, що основна маса нового пізнається при освоєнні різноманітних рухових дій, які виступають в формі фізичних вправ. Метою даного дослідження було розробити методику навчання рухових дій у волейболі з використанням дидактичних засад навчальної діяльності і розвиваючого навчання та перевірити її ефективність в дослідно-експериментальної роботі. Результати. Показані результати впливу розробленої методики, на вміння диференціювати свої рухові дії і на фізичну підготовленість юних волейболістів. В даному дослідженні була зроблена спроба знайти способи вирішення найважливіших завдань, що стоять перед тренером. Це навчання дітей необхідним технічнимприйомам швидше і ефективніше, ніж за традиційною методикою спираючись на основні моменти теорії навчальної діяльності та розвиваючого навчання. При цьому крім безпосереднього навчання техніці в волейболі в експерименті розвивали особистість і розумові здібності дітей. Для цього учні оволоділи основами навчальної діяльності, пов'язані з умінням аналізувати досліджуваний предмет, виділяти основні і другорядні елементи і їх взаємозв'язок, контролювати їх дії, оцінювати отримані в результаті результати і способи їх досягнення. Перші заняття, в експериментальній групі, показали, що моторна щільність навчально-тренувального заняття дещо знизилася. Це сталося внаслідок затрачання більшого часу на теоретичні розмови, обговорення виникаючих питань, роботі з тренажерною моделлю і випробуванням на ній основних частин досліджуваних рухових дій. Згодом це компенсувалося більш швидким оволодінням технікою рухових дій за рахунок більшої самостійності, більшої активності на заняттях і меншою кількістю помилок.
dc.identifier.doi10.31392/NPU-nc.series15.2021.6(137).11
dc.identifier.urihttps://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/123456789/6431
dc.language.isouk
dc.publisherНауковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова
dc.subjectметодика навчання
dc.subjectтехнічна підготовленість
dc.subjectволейбол
dc.titleДидактичні особливості методики навчання технічних дій юних волейболістів
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication

Файли

Контейнер файлів

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ТЕХНІЧНИХ ДІЙ ЮНИХ ВОЛЕЙБОЛІСТІВ 6(137).pdf
Розмір:
273.86 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Ліцензійна угода

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Вантажиться...
Ескіз
Назва:
license.txt
Розмір:
3.69 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: