Проблеми і перспективи гуманізації освіти і суспільства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фіалко Наталія
dc.date.accessioned 2021-06-30T10:15:14Z
dc.date.available 2021-06-30T10:15:14Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3110
dc.description Фіалко Н. Проблеми і перспективи гуманізації освіти і суспільства / Наталія Фіалко // Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії: матеріали ХХХ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф.: зб. наук. пр. – Переяслав, 2020. – С.162-163 с. uk_UA
dc.description.abstract Криза освіти як соціального інституту і як системи – це нездатність освіти ефективно виконати свої функції створити повноцінну особистість, здатну реалізувати себе в сучасному світі [2]. Криза освіти має практично всесвітній характер, а її основою є:а) цивілізаційні розриви між орієнтацією освіти на передачу учням якомога більшого обсягу знань та фізичною неможливістю його засвоїти; б) традиційною «підтримуючою» освітою та динамічним розвитком соціуму, який вважає парадигму «підтримуючої» освіти перешкодою, гальмом на шляху інноватики, креативності й загалом перспективізму; в) культурно-національною специфікою освітніх систем та вимогою єдиних стандартів освіти, яку висуває все більш посилюваний глобалізм. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії uk_UA
dc.subject криза освіти uk_UA
dc.subject гуманізація uk_UA
dc.subject гуманітаризація uk_UA
dc.title Проблеми і перспективи гуманізації освіти і суспільства uk_UA
dc.type Abstracts uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу