Обґрунтування підходів до оцінки ефективності інформаційних технологій навчального призначення у процесі професійної підготовки фахівців з фізичного виховання і спорту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Денисова Лоліта
dc.date.accessioned 2018-02-12T15:00:26Z
dc.date.available 2018-02-12T15:00:26Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/286
dc.description Денисова Лоліта Обґрунтування підходів до оцінки ефективності інформаційних технологій навчального призначення у процесі професійної підготовки фахівців з фізичного виховання і спорту / Лоліта Денисова // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2013. - № 4. - С. 61-66. uk_UA
dc.description.abstract Рассмотрена проблема подготовки специалистов по физическому воспитанию и спорту на основе использования информационных компьютерных технологий учебного назначения, представлены современные подходы к оценке их эффективности, основанные на использовании количественных и качественных показателей. Выделены критерии, проведена экспертная их оценка и разработан интегральный показатель, включающий перечень необходимых критериев для оценки эффективности занятий на основе введенных технологических инноваций. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Теорія і методика фізичного виховання і спорту uk_UA
dc.subject информационные технологии uk_UA
dc.subject гипермедийная информационная среда обучения uk_UA
dc.subject физическое воспитание и спорт uk_UA
dc.title Обґрунтування підходів до оцінки ефективності інформаційних технологій навчального призначення у процесі професійної підготовки фахівців з фізичного виховання і спорту uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу