Особливості процесу фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку з послабленим зором

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Джуха Хабіб
dc.contributor.author Сергієнко Костянтин
dc.date.accessioned 2019-11-09T17:32:29Z
dc.date.available 2019-11-09T17:32:29Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1919
dc.description Сергієнко К. Особливості процесу фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку з послабленим зором / К. Сергієнко, Х. Джуха // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. – Вип. 15. – Луцьк, 2014. – С. 115-120. uk_UA
dc.description.abstract Представлено аналіз літературних джерел із проблеми профілактики порушень опорно-рухового апарату в молодших школярів із послабленим зором. За даними різних авторів установлено взаємозв’язок між дефектом зорового аналізатора як основної нозології та вторинних відхилень і функціональних порушень опорно-рухового апарату в дітей молодшого шкільного віку з порушенням зору. Представлено різні методики, технології й програми, що стосуються проблеми корекції та профілактики порушень опорно-рухового аппарату в молодших школярів із порушенням зору в процесі фізичного виховання uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Молодіжний науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки uk_UA
dc.relation.ispartofseries 2014;
dc.subject адаптивное физическое воспитание uk_UA
dc.subject младшие школьники uk_UA
dc.subject ослабленное зрение uk_UA
dc.title Особливості процесу фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку з послабленим зором uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу