Філософський аналіз педагогічної діяльності як суспільно-історичної категорії

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Пінчук Є. А.
dc.date.accessioned 2018-04-24T11:20:40Z
dc.date.available 2018-04-24T11:20:40Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1265
dc.description Пінчук Є. А. Філософський аналіз педагогічної діяльності як суспільно-історичної категорії / Є. А. Пінчук // Вісник Національного технічного університету України “КПІ”. – 2010. – Вип. 1. – С. 43 – 46. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто закономірності розвитку педагогічної діяльності, як цілісної системи, що складається з таких елементів як еталон фахівця, діяльність «об'єкта», діяльність суб’єкта, діяльність педагога. Даний аналіз ґрунтується на виявленні специфіки системних властивостей, елементів і зв'язків uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Вісник Національного технічного університету України "КПІ" uk_UA
dc.subject педагогічна діяльність uk_UA
dc.subject еталон фахівця uk_UA
dc.title Філософський аналіз педагогічної діяльності як суспільно-історичної категорії uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись