Підходи до оцінки теоретичних знань з фізичної культури дітей середнього шкільного віку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Круцевич Т.
dc.contributor.author Іщенко О.
dc.contributor.author Семененко В.
dc.date.accessioned 2018-03-30T11:34:37Z
dc.date.available 2018-03-30T11:34:37Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/937
dc.description Круцевич, Т. Підходи до оцінки теоретичних знань з фізичної культури дітей середнього шкільного віку / Т. Круцевич, О. Іщенко, В. Семененко // Спортивний вісник Придніпров'я. – 2014. – № 1. – С. 68-72. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассмотрены подходы к оценке теоретических знаний по предмету "Физическая культура" детей среднего школьного возраста. Определен уровень теоретических знаний в соответствии с требованиями современной программы по предмету "Физическая культура" для 5-9 классов. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Спортивний вісник Придніпров'я uk_UA
dc.subject оцінка знань учня uk_UA
dc.subject теоретичні знання uk_UA
dc.subject теоретична підготовка uk_UA
dc.subject фізичне виховання школярів uk_UA
dc.subject підлітки uk_UA
dc.title Підходи до оцінки теоретичних знань з фізичної культури дітей середнього шкільного віку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись