Особливості професійного розвитку фахівців: теоретичний аспект

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бабушко Світлана Ростиславівна
dc.date.accessioned 2018-03-28T08:31:23Z
dc.date.available 2018-03-28T08:31:23Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/824
dc.description Бабушко С. Р. Особливості професійного розвитку фахівців: теоретичний аспект / С. Р. Бабушко // Освітологічний дискурс : електрон. наук. журнал. – 2014. – № 1. – С. 1-12. uk_UA
dc.description.abstract В статті аналізуються трансформаційні зміни, що відбуваються в умовах сучасності у навчанні працівників, як складової їх професійного розвитку. Продемонстровано, що навчання «технічним навичкам», яке мало місце у минулому, нині ефективно комбінується з навчанням «м‘яким навичкам». Розкрито їх сутність та виокремлено дві їх відмітні риси, що вирізняють сьогоденне навчання від традиційного: інноваційність та інформалізація. З‘ясовано, що інноваційність навчання полягає не лише у розвитку вмінь працювати з інноваційними технологіями. Інноваційність навчання працівників, передусім, це – розвиток вмінь набувати знань самостійно. Інформалізація навчання простежується у набутті фахівцями нових знань та навичок завдяки своєму досвіду та спілкуванню. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Освітологічний дискурс uk_UA
dc.subject фахівці uk_UA
dc.subject професійний розвиток uk_UA
dc.subject інноваційна освіта uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.title Особливості професійного розвитку фахівців: теоретичний аспект uk_UA
dc.title.alternative Peculiarities of Employees’ Professional Development: Theoretical Aspect uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись