Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бабушко Світлана Ростиславівна | |
dc.date.accessioned | 2018-03-28T08:29:28Z | |
dc.date.available | 2018-03-28T08:29:28Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/822 | |
dc.description | Бабущко С. Р. Особливості навчальної діяльності учителя дорослих у побудові суб‘єкт-суб‘єктних відносин у внутрішньофірмовому навчанні / С. Р. Бабушко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. – Ужгород: УНУ, 2014. – № 33. – С. 20-23. – Серія «Педагогіка. Соціальна робота». | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються особливості навчальної діяльності учителя дорослих, що утворюють певний стиль викладання. Загальні моделі поведінки учителя у побудові суб‘єкт-суб‘єктних відносин із дорослими учнями було систематизовано за критеріями: ролі учителя, спрямування його навчальної діяльності, приклади навчальної діяльності. Представлено найбільш відомі класифікації стилів викладання, які досліджуються в зарубіжному науковому просторі. З‘ясовано їх спільні риси – врахування індивідуальної сутності кожного суб‘єкта навчального процесу (учителя та учня), тісний взаємозв‘язок із стилями навчання учнів, їх відношення до процесу викладання, а не до змісту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Науковий вісник Ужгородського національного університету | uk_UA |
dc.subject | освіта дорослих | uk_UA |
dc.subject | вчитель | uk_UA |
dc.subject | професійна освіта | uk_UA |
dc.subject | суб'єкт-суб'єктні відносини | uk_UA |
dc.title | Особливості навчальної діяльності учителя дорослих у побудові суб‘єкт-суб‘єктних відносин у внутрішньофірмовому навчанні | uk_UA |
dc.title.alternative | Peculiarities of Adult Teacher's Activity in Creating Proper Learner-Teacher Transactions in Organizational Learning | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |