dc.contributor.author |
Бабушко Світлана Ростиславівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-28T08:29:28Z |
|
dc.date.available |
2018-03-28T08:29:28Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/822 |
|
dc.description |
Бабущко С. Р. Особливості навчальної діяльності учителя дорослих у побудові суб‘єкт-суб‘єктних відносин у внутрішньофірмовому навчанні / С. Р. Бабушко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. – Ужгород: УНУ, 2014. – № 33. – С. 20-23. – Серія «Педагогіка. Соціальна робота». |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті висвітлюються особливості навчальної діяльності учителя дорослих, що утворюють певний стиль викладання. Загальні моделі поведінки учителя у побудові суб‘єкт-суб‘єктних відносин із дорослими учнями було систематизовано за критеріями: ролі учителя, спрямування його навчальної діяльності, приклади навчальної діяльності. Представлено найбільш відомі класифікації стилів викладання, які досліджуються в зарубіжному науковому просторі. З‘ясовано їх спільні риси – врахування індивідуальної сутності кожного суб‘єкта навчального процесу (учителя та учня), тісний взаємозв‘язок із стилями навчання учнів, їх відношення до процесу викладання, а не до змісту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Науковий вісник Ужгородського національного університету |
uk_UA |
dc.subject |
освіта дорослих |
uk_UA |
dc.subject |
вчитель |
uk_UA |
dc.subject |
професійна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
суб'єкт-суб'єктні відносини |
uk_UA |
dc.title |
Особливості навчальної діяльності учителя дорослих у побудові суб‘єкт-суб‘єктних відносин у внутрішньофірмовому навчанні |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Peculiarities of Adult Teacher's Activity in Creating Proper Learner-Teacher Transactions in Organizational Learning |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |