Неоднозначності у трактуванні ключових термінів професійного розвитку фахівців

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабушко Світлана Ростиславівна
dc.date.accessioned 2018-03-28T08:15:18Z
dc.date.available 2018-03-28T08:15:18Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/815
dc.description Бабушко С. Р. Неоднозначності у трактуванні ключових термінів професійного розвитку фахівців / С. Р. Бабушко // Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів : зб. наук. статей / за ред. В. Г. Кремень, М. Ф. Дмитриченко, Н. Г. Ничкало ; уклад.: М. В. Артюшина, В. П. Тименко та ін. – К.: НТУ, 2015. – С. 35-41. uk_UA
dc.description.abstract У статті висвітлюються результати аналізу тлумачень двох ключових термінів професійного розвитку фахівців «компетенції» та «компетентності», що зустрічаються у вітчизняній та зарубіжній науково-педагогічній літературі. Систематизовано наявні зарубіжні підходи до їх трактувань у три групи: американський, британський, західноєвропейський. З‘ясовано, що вітчизняні науковці переважно вживають ці терміни із західноєвропейських позицій, як інтегральні багатопланові утворення. Простежено ймовірні причини відсутності єдності у їх трактуванні, окреслено перспективи подальших досліджень. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Концептуальні засади професійного розвитку особистості в умовах євроінтеграційних процесів uk_UA
dc.subject фахівці uk_UA
dc.subject професійний розвиток uk_UA
dc.subject компетенції uk_UA
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject термінологія uk_UA
dc.title Неоднозначності у трактуванні ключових термінів професійного розвитку фахівців uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу