Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Романюк Л. В. | |
dc.contributor.author | Деспоташвілі Медея | |
dc.contributor.author | Коробейніков Г. В. | |
dc.date.accessioned | 2018-03-25T15:44:46Z | |
dc.date.available | 2018-03-25T15:44:46Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/785 | |
dc.description | Романюк Л. В. Феноменологічно-синергетична методологія конструювання умов становлення цінностей особистості студента-спортсмена / Л. В. Романюк. М. Деспоташвілі, Г. В. Коробейніков // Наука і освіта. – 2017. – № 7. – 5-10. | uk_UA |
dc.description.abstract | Метою дослідження є висвітлення таких умов становлення цінностей у розвитку особистості спортсме-на, як організація здорового конструктивного простору зайнятості особистості (університетського, профе-сійного, родинного) та використання раціональних психотехнік, пов’язаних із руховою активністю, а також аналіз становлення цінностей особистості спортсмена за результатами створеної та апробованої програми. Для досягнення мети було здійснено підбір, розробку й апробування комплексу методів та валідних і надійних методик для дослідження цінностей соціально-професійних груп спортсменів у кроскультурному просторі, а також емпіричне визначення особливостей становлення цінностей особистості спортсмена раннього дорос-лого віку в кроскультурному контексті. У контрольному експерименті взяла участь 81 особа, з яких – 28 укра-їнських студентів-спортсменів другого року навчання, кроскультурну вибірку склали 28 студентів-спортсменів з Румунії і 25 – з Грузії. Отримані результати виявили зміни та ефекти становлення цінностей особистості студентів-спортсменів. Як показали результати контрольного ексмерименту, піднялися рейтин-ги усіх учасників за ціннісними факторами відкритості до змін та досягнень, які пов’язані із суб’єктивним благополуччям як індикатором здоров’я досліджуваних. Водночас знизилися рейтинги ціннісних факторів консерватизму і влади. Було зафіксовано підвищення пізнавального та творчого потенціалу осмислення пози-тивних цінностей у результаті цілеспрямованого впливу, який посилює їх становлення в студентів-спортсменів, що й визначає їх суб’єктивне благополуччя у життєвому просторі. Результатом застосування програми є подальше зростання зрілості особистісних структур спортсмена, пов’язаних зі становленням цінностей. Це також визначає її позитивні зміни в тенденціях до самоактуалізації з акцентом на ціннісному блоці смисложиттєвих орієнтацій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Наука і освіта | uk_UA |
dc.subject | цінності | uk_UA |
dc.subject | становлення цінностей | uk_UA |
dc.subject | психотехніка становлення цінностей | uk_UA |
dc.subject | особистість спортсмена | uk_UA |
dc.subject | раціональна психотехніка | uk_UA |
dc.subject | феноменологічна психопедагогіка | uk_UA |
dc.subject | конструктивний простір | uk_UA |
dc.title | Феноменологічно-синергетична методологія конструювання умов становлення цінностей особистості студента-спортсмена | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |