dc.contributor.author |
Романюк Л. В. |
|
dc.contributor.author |
Деспоташвілі Медея |
|
dc.contributor.author |
Коробейніков Г. В. |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-24T19:29:45Z |
|
dc.date.available |
2018-03-24T19:29:45Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/783 |
|
dc.description |
Романюк Л. В. Феноменологічно-синергетична методологія конструювання умов становлення цінностей особистості студента-спортсмена / Л. В. Романюк, М. Деспоташвілі, Г. В. Коробейніков // Наука і освіта. – 2017. – № 7. – 5-10.
УДК: 159.9
DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2017-7-1 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою дослідження є висвітлення таких умов становлення цінностей у розвитку особистості спортсмена, як організація здорового конструктивного простору зайнятості особистості (університетського, професійного, родинного) та використання раціональних психотехнік, пов’язаних із руховою активністю, а також аналіз становлення цінностей особистості спортсмена за результатами створеної та апробованої програми.
Для досягнення мети було здійснено підбір, розробку й апробування комплексу методів та валідних і надійних методик для дослідження цінностей соціально-професійних груп спортсменів у кроскультурному просторі, а також емпіричне визначення особливостей становлення цінностей особистості спортсмена раннього дорослого віку в кроскультурному контексті. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Наука і освіта |
uk_UA |
dc.subject |
цінності |
uk_UA |
dc.subject |
становлення цінностей |
uk_UA |
dc.subject |
психотехніка становлення цінностей |
uk_UA |
dc.subject |
особистість спортсмена |
uk_UA |
dc.subject |
раціональна психотехніка |
uk_UA |
dc.subject |
феноменологічна психопедагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
конструктивний простір |
uk_UA |
dc.title |
Феноменологічно-синергетична методологія конструювання умов становлення цінностей особистості студента-спортсмена |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |