Соціально-психологічні складові іміджу спортивного тренера як суб'єкта спортивної діяльності

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Петровська Т. В.
dc.contributor.author Малиновський А. І.
dc.date.accessioned 2018-03-14T20:21:30Z
dc.date.available 2018-03-14T20:21:30Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/730
dc.description Петровська Т. Соціально-психологічні складові іміджу спортивного тренера як суб'єкта спортивної діяльності / Т. В. Петровська, А. І. Малиновський // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2016. – Вип. 4 (74). – С. 74-77. uk_UA
dc.description.abstract Сучасний погляд на тренувальний процес передбачає не тільки аналіз процесу впливу тренера на спортсмена і результати змагальної діяльності, але і певний інтерес до особистості того хто керує цим процесом, тобто тренера. Імідж великою мірою визначає ефективність тренера. Ряд авторів підкреслюють важливість проблеми формування ефективного іміджу (образу) тренера, тобто дієвого, який реально сприяє підвищенню результативності змагальної діяльності спортсменів. На сьогодні проблема іміджу спортивного тренера залишається не достатньо вивченою. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject імідж uk_UA
dc.subject психологічні складові іміджу uk_UA
dc.subject спортивний тренер uk_UA
dc.title Соціально-психологічні складові іміджу спортивного тренера як суб'єкта спортивної діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись