dc.contributor.author |
Денисова Лоліта |
|
dc.contributor.author |
Бишевець Наталія |
|
dc.contributor.author |
Хмельницька Ірина |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-10T12:37:57Z |
|
dc.date.available |
2018-03-10T12:37:57Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/628 |
|
dc.description |
Денисова Л. Структура здоров’язберігальної діяльності фахівця з фізичної культури й спорту в умовах інформатизації освіти / Лоліта Денисова, Наталія Бишевець, Ірина Хмельницька // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 21. – С.19-25. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Одне із завдань вищої школи – навчання майбутніх фахівців фізичної культури застосовувати інноваційні технології в процесі їхньої здоров’язберігальної діяльності. Установлено, що одним із ключових видів діяльності фахівця фізичної
культури є здоров’язберігальна, яка в умовах інформатизації освіти має свої особливості. За результатами систематизації даних науково-методичної літератури та власного педагогічного досвіду нами виокремлено 30 видів здоров’язберігальної діяльності сучасного фахівця з фізичної культури. У дослідженні взяло участь
25 експертів, які мають значний теоретичний і практичний досвід у фізичному вихованні школярів та молоді й навчанні майбутніх фахівців із фізичної культури. Застосування факторного аналізу дало нам змогу виділити в структурі здоров’язберігальної діяльності фахівця з фізичної культури в умовах інформатизації освіти три фактори, які пояснюють 76,8 % загальної дисперсії. У головному факторі сконцентрувалися вміння створювати програмні продукти здоров’язберігальної спрямованості та знання методики їх застосування в загальноосвітніх навчальних закладах; другий фактор містив навички застосування поширених комп’ютерних
для здоров’язберігальної діяльності, а третій складався з умінь використовувати спеціальні програми для обробки результатів статистичних спостережень за показниками фізичного стану під впливом здоров’язберігальної діяльності. Такі результати доказують потребу розробки спецкурсу «Здоров’язберігальна діяльність фахівця з фізичної культури й спорту в умовах інформатизації освіти» та його впровадження в практику навчання майбутніх фахівців із фізичної культури й спорту. Зазначимо, що зміст спецкурсу потрібно добирати, ураховуючи результати факторного аналізу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
здоров’язбереження |
uk_UA |
dc.subject |
фахівці |
uk_UA |
dc.subject |
фізична культура |
uk_UA |
dc.subject |
структура |
uk_UA |
dc.subject |
фактор |
uk_UA |
dc.title |
Структура здоров’язберігальної діяльності фахівця з фізичної культури й спорту в умовах інформатизації освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |