Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бишевець Наталія | |
dc.contributor.author | Денисова Лоліта | |
dc.date.accessioned | 2018-03-10T12:29:48Z | |
dc.date.available | 2018-03-10T12:29:48Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/627 | |
dc.description | Бишевець Наталія Функціональний стан майбутніх учителів фізичної культури в процесі застосування інформаційних технологій навчання / Н. Бишевець, Л. Денисова // Молодіжний науковий вісник Східноєвроп. нац. ун-ту імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 20. – С. 27-32. УДК 378.016:796] : 004.7 | uk_UA |
dc.description.abstract | Питання підготовки висококваліфікованих учителів фізичної культури гостро стоїть на порядку денному. Одним із найбільш перспективних напрямів оптимізації навчальної діяльності майбутніх учителів фізичної культури є застосування інформаційних технологій навчання. Установлено, що навчальна діяльність із використанням інформаційних технологій має переваги, які полягають у підвищенні мотивації студентів вищих навчальних закладів до оволодіння знаннями й готує їх до виконання професійних обовʼязків в умовах інформатизації суспільства. Однак нераціональний підхід до чергування та тривалості періодів роботи й відпочинку може негативно позначатися на фізичному стані та самопочутті студентів. Дослідження, у якому взяло участь 140 студентів I курсу фізкультурного факультету, відбувалося під час вивчення дисципліни «Інформатика і комп'ютерна техніка». Серед використаних методів ми застосували метод експертних оцінок, за допомогою якого виконано ранжування негативних симптомів, що з’являються під час роботи студентів за комп’ютером. Головне завдання дослідження – розробити орієнтовний комплекс для фіз-культхвилинки як засобу відновлення функціонального стану студентів. Вивчаючи особливості функціонального стану студентів фізкультурного факультету в процесі застосування комп’ютерів для розв’язання навчальних завдань, виявлено, що до кінця навчального заняття із застосуванням інформаційних технологій студенти скаржаться на порушення зору, болі в ділянці шиї й зап'ястя, а також сонливість. З огляду на найбільш поширені симптоми, розроблено орієнтовний комплекс фізичних вправ, рекомендованих виконувати під час навчального заняття з інформатики. Ми вважаємо, що використання засобів фізичного виховання сприяє знешкодженню симптомів, що з’являються в майбутніх учителів фізичної культури під час застосування інформаційних технологій навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського нац. ун-ту імені Лесі Українки | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.subject | учителі | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.subject | вплив | uk_UA |
dc.subject | порушення | uk_UA |
dc.subject | заходи | uk_UA |
dc.subject | відновлення | uk_UA |
dc.title | Функціональний стан майбутніх учителів фізичної культури в процесі застосування інформаційних технологій навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |