Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Захаріна Є. А. | |
dc.contributor.author | Глоба Т. А. | |
dc.contributor.author | Пацалюк К. Г. | |
dc.contributor.illustrator | ||
dc.date.accessioned | 2025-02-18T10:35:07Z | |
dc.date.available | 2025-02-18T10:35:07Z | |
dc.date.issued | 2022-06 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2022.6(151).15 | |
dc.description | Захаріна, Є. А. Використання спортивно-орієнтованих технологій у професійно-прикладній фізичній підготовці студентів / Є. А. Захаріна, Т. А. Глоба, К. Г. Пацалюк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Вип. 6 (151). ─ К., 2022. ─ С. 74-78. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2022.6(151).15 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті досліджувалося використання спортивно-орієнтованих технологій у професійно-прикладній підготовці студентів. Зазначено, що спортивно-орієнтоване фізичне виховання студентів базується на принципах конверсії спортивного тренування, вільного вибору виду спорту, яке сприяє формуванню особистісної фізичної культури студента. Визначено поняття «спортивно-орієнтовані технології» як цілеспрямована діяльність студентів із метою досягнення максимальних спортивних результатів, що позитивно впливає на їх фізичний і психічний стан та соціальні відносини.Вказано, що перевагами спортивно-орієнтованого фізичного виховання є урахування особистісних інтересів студентів, можливість обрати вид спорту, яким можна займатися як у навчальний час, так і самостійно, у вільний час. При розробці спортивно-орієнтованої технології ми виходили з положення про те, що під технологією розуміється алгоритмізована послідовність дій, спрямована на досягнення запланованого результату у визначені терміни з оптимальними затратами. Охарактеризована спортивно-орієнтована програма для студентів основного відділення, яка спрямована на поглиблене вивчення окремих видів спорту та сучасних рухових систем, що дає змогу отримувати результати від виду діяльності в умовах змагань, контрольних випробувань, а також оцінювати здібності і формувати стійку потребу в регулярних заняттях.Визначена структура технологічного процесу, яка включає: мету, завдання, принципи, зміст, форму, методи, засоби досягнення мети, ресурсне забезпечення, коректування мети, кінцеві результати, критерії ефективності. Результатом цього процесу є програма, її зміст. Структура та зміст програми містили традиційні підходи до побудови. Вказано, що оцінювання ефективності розробленої програми здійснювалось відповідно до критеріїв ефективності, запропонованих експертами, та відповідно до рекомендованих у програмних документах підходів до оцінювання спеціальної фізичної підготовленості студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | професійно-прикладна підготовка | uk_UA |
dc.subject | спортивно-орієнтовані технології | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання студентів | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.title | Використання спортивно-орієнтованих технологій у професійно-прикладній фізичній підготовці студентів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5852 |