Використання спортивно-орієнтованих технологій у професійно-прикладній фізичній підготовці студентів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Захаріна Є. А.
dc.contributor.author Глоба Т. А.
dc.contributor.author Пацалюк К. Г.
dc.contributor.illustrator
dc.date.accessioned 2025-02-18T10:35:07Z
dc.date.available 2025-02-18T10:35:07Z
dc.date.issued 2022-06
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2022.6(151).15
dc.description Захаріна, Є. А. Використання спортивно-орієнтованих технологій у професійно-прикладній фізичній підготовці студентів / Є. А. Захаріна, Т. А. Глоба, К. Г. Пацалюк // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Вип. 6 (151). ─ К., 2022. ─ С. 74-78. https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2022.6(151).15 uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджувалося використання спортивно-орієнтованих технологій у професійно-прикладній підготовці студентів. Зазначено, що спортивно-орієнтоване фізичне виховання студентів базується на принципах конверсії спортивного тренування, вільного вибору виду спорту, яке сприяє формуванню особистісної фізичної культури студента. Визначено поняття «спортивно-орієнтовані технології» як цілеспрямована діяльність студентів із метою досягнення максимальних спортивних результатів, що позитивно впливає на їх фізичний і психічний стан та соціальні відносини.Вказано, що перевагами спортивно-орієнтованого фізичного виховання є урахування особистісних інтересів студентів, можливість обрати вид спорту, яким можна займатися як у навчальний час, так і самостійно, у вільний час. При розробці спортивно-орієнтованої технології ми виходили з положення про те, що під технологією розуміється алгоритмізована послідовність дій, спрямована на досягнення запланованого результату у визначені терміни з оптимальними затратами. Охарактеризована спортивно-орієнтована програма для студентів основного відділення, яка спрямована на поглиблене вивчення окремих видів спорту та сучасних рухових систем, що дає змогу отримувати результати від виду діяльності в умовах змагань, контрольних випробувань, а також оцінювати здібності і формувати стійку потребу в регулярних заняттях.Визначена структура технологічного процесу, яка включає: мету, завдання, принципи, зміст, форму, методи, засоби досягнення мети, ресурсне забезпечення, коректування мети, кінцеві результати, критерії ефективності. Результатом цього процесу є програма, її зміст. Структура та зміст програми містили традиційні підходи до побудови. Вказано, що оцінювання ефективності розробленої програми здійснювалось відповідно до критеріїв ефективності, запропонованих експертами, та відповідно до рекомендованих у програмних документах підходів до оцінювання спеціальної фізичної підготовленості студентів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject професійно-прикладна підготовка uk_UA
dc.subject спортивно-орієнтовані технології uk_UA
dc.subject фізичне виховання студентів uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.title Використання спортивно-орієнтованих технологій у професійно-прикладній фізичній підготовці студентів uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.uri https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5852


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу