Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Довбенко, Тетяна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2025-01-29T08:52:10Z | |
dc.date.available | 2025-01-29T08:52:10Z | |
dc.date.issued | 2017-03-29 | |
dc.description | Довбенко Т. В. Інноваційні процеси в освітній практиці України на поч. ХХ ст. / Т. В. Довбенко // КНЛУ: матеріали міжнародної науково-практичної конференції ( Київ, 29 березня – 31 березня 2017 року). – Київ, 2017. – С.683-686. | uk_UA |
dc.description.abstract | В тезах аналізуєтьтся реформування освіти в 1920-х рр. в Україні, за якої домінуючими були ідеї прагматичної педагогіки. Їх творча реалізація привела до зміни парадигми “школи навчання” на парадигму “трудової школи”, до пошуку нових освітніх технологій: комплексної системи навчання, модифікації дальтонплану, методу проектів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Київ Видавничий центр КНЛУ | uk_UA |
dc.subject | педагогічне новаторство | uk_UA |
dc.subject | іноваційні процеси | uk_UA |
dc.subject | реформування освіти | uk_UA |
dc.title | Інноваційні процеси в освітній практиці України на поч. ХХ ст | uk_UA |
dc.type | Report Abstract | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5713 |