Інноваційні процеси в освітній практиці України на поч. ХХ ст

Show simple item record

dc.contributor.author Довбенко, Тетяна Володимирівна
dc.date.accessioned 2025-01-29T08:52:10Z
dc.date.available 2025-01-29T08:52:10Z
dc.date.issued 2017-03-29
dc.description Довбенко Т. В. Інноваційні процеси в освітній практиці України на поч. ХХ ст. / Т. В. Довбенко // КНЛУ: матеріали міжнародної науково-практичної конференції ( Київ, 29 березня – 31 березня 2017 року). – Київ, 2017. – С.683-686. uk_UA
dc.description.abstract В тезах аналізуєтьтся реформування освіти в 1920-х рр. в Україні, за якої домінуючими були ідеї прагматичної педагогіки. Їх творча реалізація привела до зміни парадигми “школи навчання” на парадигму “трудової школи”, до пошуку нових освітніх технологій: комплексної системи навчання, модифікації дальтонплану, методу проектів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Київ Видавничий центр КНЛУ uk_UA
dc.subject педагогічне новаторство uk_UA
dc.subject іноваційні процеси uk_UA
dc.subject реформування освіти uk_UA
dc.title Інноваційні процеси в освітній практиці України на поч. ХХ ст uk_UA
dc.type Report Abstract uk_UA
dc.identifier.uri https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5713


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account