Інтерпретація філософського бачення функцій освіти Григорія Сковороди як інструменту вдосконалення освітнього процесу в ЗВО спортивного профілю

Show simple item record

dc.contributor.author Лук'янець, Тетяна
dc.date.accessioned 2024-11-20T13:10:46Z
dc.date.available 2024-11-20T13:10:46Z
dc.date.issued 2023-10-27
dc.identifier.udk 001(063):378.4 (Укр)
dc.description Лук'янець Т. Г. Інтерпретація філософського бачення функцій освіти Григорія Сковороди як інструменту вдосконалення освітнього процесу в ЗВО спортивного профілю / Т. Г. Лук'янець // Актуальні проблеми розвитку науки в контексті глобальних трансформацій інформаційного суспільства : Матеріали VІ Міжнародної науково- практичної конференції (Київ, 27–28 жовтня). - Київ, 2023 – – С.5-10. uk_UA
dc.description.abstract Загалом, філософське бачення Г. Сковороди функцій освіти може бути інтерпретоване як покликання до глибокого і всебічного розвитку особистості, її духовності, моральності та громадянської активності. Ми вбачаємо цей підхід дуже корисним і широко застосовуємо його в освітньому процесі НУФВСУ. Він сприяє формуванню спортсменів як особистості, що мають не тільки високий рівень спортивної майстерності, але й вищі цінності, моральність та громадянську свідомість. Віримо, що такий підхід сприяє створенню повноцінних громадян, які можуть приносити користь суспільству в і та позаспортивних сферах життя. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher АА Тандем uk_UA
dc.subject функції освіти uk_UA
dc.subject Г. Сковорода uk_UA
dc.title Інтерпретація філософського бачення функцій освіти Григорія Сковороди як інструменту вдосконалення освітнього процесу в ЗВО спортивного профілю uk_UA
dc.type Report Abstract uk_UA
dc.identifier.uri https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5607


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account