Abstract:
Загалом, філософське бачення Г. Сковороди функцій освіти може бути
інтерпретоване як покликання до глибокого і всебічного розвитку
особистості, її духовності, моральності та громадянської активності. Ми
вбачаємо цей підхід дуже корисним і широко застосовуємо його в освітньому
процесі НУФВСУ. Він сприяє формуванню спортсменів як особистості, що
мають не тільки високий рівень спортивної майстерності, але й вищі
цінності, моральність та громадянську свідомість. Віримо, що такий підхід
сприяє створенню повноцінних громадян, які можуть приносити користь
суспільству в і та позаспортивних сферах життя.
Description:
Лук'янець Т. Г. Інтерпретація філософського бачення функцій освіти Григорія Сковороди як інструменту вдосконалення освітнього процесу в ЗВО спортивного профілю / Т. Г. Лук'янець // Актуальні проблеми розвитку науки в контексті глобальних
трансформацій інформаційного суспільства : Матеріали VІ Міжнародної науково-
практичної конференції (Київ, 27–28 жовтня). - Київ, 2023 –
– С.5-10.