dc.contributor.author |
Коробова, І.О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-11-13T13:07:19Z |
|
dc.date.available |
2024-11-13T13:07:19Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.udk |
811.111:378.02 |
|
dc.description |
Коробова І. Комунікативний метод вивчення англійської мови у закладах вищої освіти / І. Коробова // Актуальні питання іноземної філології. - Волинський національний університет ім. Лесі Українки, 2022. - Вип.16. - С.85-90. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті з’ясовано роль та значення комунікативного методу для вивчення іноземної мови студентами
закладів вищої освіти. Рівень іншомовної підготовки студентів у закладах вищої освіти потребує відповідності
світовим тенденціям комунікації на високому фаховому рівні. Мета дослідження – визначити роль та основні
характеристики комунікативного методу вивчення іноземних мов студентами у закладах вищої освіти XXI століття спортивного напрямку. Методи дослідження – структурно-системний аналіз змісту, форм, методів
і засобів навчання, порівняльний аналіз, хронологічний та діахронний.
Результатом сформованості у студентів закладів вищої освіти належного рівня готовності до застосування іншомовної комунікації є набуття мовної та мовленнєвої компетентності. Цей процес передбачає опанування
певних знань, вироблення професійно спрямованих комунікативних умінь і навичок через застосування сучасних
методів вивчення іноземної мови. Комунікативний метод передбачає формування у студентів закладів вищої
освіти комунікативної компетенції на основі реальних моделей процесу спілкування через розвиток особистості,
розкриття її резервних можливостей і творчого потенціалу. Основні групи вправ для формування комунікативних навичок у студентів закладів вищої освіти спортивного напряму: ситуативні, респонсивні, описові, ігрові,
дискусійні, репродуктивні. Зважаючи на обставини, що пов’язані із пандемією ХХІ століття, фокус комунікативного методу вивчення іноземних мов змістився в бік Інтернет технологій. Використання комунікативного
методу вивчення іноземних мов у закладах вищої освіти спортивного напрямку має на меті розвиток особистості студента та підготовку його до міжкультурного спілкування на високому рівні. Перспектива подальших
досліджень передбачає детальний аналіз інших методів, які використовуються для підвищення рівня знань студентів закладів вищої освіти у процесі опанування іноземною мовою. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Видавничий дім «Гельветика» |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Актуальні питання іноземної філології, 16;ISSN 2414-1135 (Print), doi: https://doi.org/10.32782/2410-0927-2022-16-13 |
|
dc.subject |
іноземна мова |
uk_UA |
dc.subject |
комунікативний метод |
uk_UA |
dc.subject |
заклад вищої освіти |
uk_UA |
dc.subject |
спортивний напрямок |
uk_UA |
dc.subject |
студент |
uk_UA |
dc.title |
Комунікативний метод вивчення англійської мови у закладах вищої освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5603 |
|