Короткий опис(реферат):
«Кіберспорт — це нова сфера в ігровій культурі, яка починає ставати однією з найважливіших і популярних частин спільнот відеоігор, особливо серед підлітків і молодих дорослих». В останні роки постійне зростання популярності кіберспорту (електронного спорту) зробило цю тему все більш актуальною для академічних досліджень. Однак, хоча наукові інтереси до кіберспорту зростають, кількість
досліджень у цій дисципліні все ще обмежена. Невідповідності у визначенні кіберспорту залишаються, хоча загалом прийнято вважати, що кіберспорт означає структуровану комп’ютерно-опосередковану та змагальну багатокористувацьку гру з глядачами. Кіберспортивні ігри, засновані на традиційних видах спорту, також
набувають популярності в останні роки, оскільки все більше і більше видавців відеоігор співпрацюють із франшизами традиційних видів спорту в розробці сезонних турнірів і представлення франшиз у кіберспорті. Ранній розвиток кіберспорту почався ще у 1980-х роках у формі аркадних відеоігор, але саме розвиток технологій та Інтернету підштовхнув кіберспорт до нової ери, де інтерактивне спілкування могло
відбуватися без зусиль, що сприяло швидкому зростанню споживання кіберспорту. Подібно до комерціалізації традиційних видів спорту, популярність сучасного кіберспорту дозволила цій галузі стати сегментом ринку, яким не можна нехтувати. За даними Асоціації розважального програмного забезпечення.
Бібліографічний опис:
Коцюбинський П. С. Обґрунтування підходу до формування команди в кіберспорті: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / П. С. Коцюбинський. - Київ: НУФВСУ, 2023. - 54 с.