Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Курдас С. І. | |
dc.date.accessioned | 2024-05-10T14:07:25Z | |
dc.date.available | 2024-05-10T14:07:25Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.description | Курдас С. І. Розвиток кіберспортивної індустрії в Україні: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / С. І. Курдас. - Київ: НУФВСУ, 2023. - 67 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | З кінця 1990-х років спостерігається тенденція до професіоналізації одного з напрямів в ігровій індустрії - змагальних ігор, відомих як «кіберспорт». Хоча змагання з відеоігор проводились і до цього часу, саме цей період часто розглядається як початок ери сучасного кіберспорту, як приклад можна навести заснування Electronic Sports League (нині ESL) у 2000 році. Світова фінансова криза 2007-2009 років мала стримуючий вплив на розвиток кіберспорту. Приблизно з 2014 року індустрія кіберспорту демонструє швидке зростання, стимульоване еволюцією цифрового контенту та маркетингу впливу, трансформуючись у економічно значущий сектор та платформу для широких верств населення. Систематичний огляд доступної наукової літератури виявив обмежене, але швидко зростаюче охоплення цього феномена науковими дослідженнями, які здебільшого зосередилися на еволюції кіберспорту, віхах його розвитку, поняттях і концепціях, що з ним пов'язані, його ефектах для економіки, які часто вивчаються ізольовано. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | кіберспортивна індустрія | uk_UA |
dc.subject | змагальні ігри | uk_UA |
dc.title | Розвиток кіберспортивної індустрії в Україні | uk_UA |
dc.type | Master's degree | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5481 |