Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Леніченко В. С. | |
dc.date.accessioned | 2024-05-10T14:06:04Z | |
dc.date.available | 2024-05-10T14:06:04Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.description | Леніченко В. С. Стрімінгові платформи та їх вплив на популяризацію кіберспорту: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / В. С. Леніченко. - Київ: НУФВСУ, 2023. - 95 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Кіберспорт в сучасному світі активно розвивається. На його розвиток впливає низка чинників серед яких особливе місце займають засоби масової комунікації, телебачення, інтернет, зокрема стрімінг та коментування. Стрімінгові платформи, як новітнє явище в цифровому світі, здійснили значний вплив на кіберспорт, перетворивши його з нішевого хобі захоплення у масове явище, що захоплює мільйони глядачів по всьому світу. Розвиток цих платформ, особливо таких як Twitch, YouTube Gaming та Facebook Gaming, відкрив нові горизонти для гравців, команд та організаторів змагань, пропонуючи їм інноваційні способи взаємодії з аудиторією та монетизації контенту. Цей аспект кіберспорту заслуговує на глибоке наукове дослідження, щоб зрозуміти механізми взаємодії між стрімінговими платформами та кіберспортом, а також їх вплив на популярність і розвиток кіберспортивних дисциплін. Важливість такого дослідження підкреслюється не лише зростанням аудиторії та впливом на глобальну культуру цифрових розваг, але й потенційними соціальними, економічними та культурними наслідками, які це явище може спричинити. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | стрімінгові платформи | uk_UA |
dc.subject | вплив | uk_UA |
dc.subject | популяризація | uk_UA |
dc.subject | кіберспорт | uk_UA |
dc.title | Стрімінгові платформи та їх вплив на популяризацію кіберспорту | uk_UA |
dc.type | Master's degree | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5480 |