Адаптація дітей середнього шкільного віку до умов дистанційного навчання у процесі фізичного виховання

Show simple item record

dc.contributor.author Маслова О. В.
dc.contributor.author Імас Є. В.
dc.contributor.author Шахліна Л. Г.
dc.contributor.author Футорний С. М.
dc.contributor.author Коломієць Т. В.
dc.contributor.author Утвенко А. О.
dc.date.accessioned 2024-04-30T09:24:33Z
dc.date.available 2024-04-30T09:24:33Z
dc.date.issued 2021-12-12
dc.identifier.issn 2709-2070
dc.identifier.udk [374.1:372.879.6]+572.025
dc.description Адаптація дітей середнього шкільного віку до умов дистанційного навчання у процесі фізичного виховання / О. В. Маслова, Є. В. Імас, Л. Г. Шахліна, С. М. Футорний, Т. В. Коломієць, А. О. Утвенко // Спортивна медицина, фізична терапія та ерготерапія. ─ 2021. ─ № 2. ─ С. 73-77. uk_UA
dc.description.abstract Дистанційна освіта в сучасних реаліях набуває неабиякого значення і досить активно намагається створити міцний симбіоз із класичною освітою, у тому числі й у системі фізичного виховання, що вимагає модернізації контролю у бік його посилення за ефективністю даного процесу, пов’язаного з гіперактивацією та ризиком перенапруження адаптаційних можливостей організму школярів під час ознайомлення, вивчення і засвоєння навчального матеріалу з предмета «Фізична культура» за допомогою новітніх засобів і методів дистанційної форми навчання. Мета. Визначити основні напрями проблематики дослідження адаптації школярів до умов дистанційного навчання у процесі фізичного виховання. Методи. Аналіз і узагальнення даних спеціальної науково-методичної літератури; моніторинг інформаційних ресурсів мережі Інтернет; систематизація; контент-аналіз. Результати. Отримані дані визначили стратегію формулювання проблематики питання дослідження шкільної адаптації, змісту і структури даного поняття та його імплементацію через системний аналіз до конкретизації основних напрямів дослідження; забезпечили вивчення сучасних поглядів, специфіки та рекомендаційних основ впровадження дистанційної форми навчання у систему середньої освіти України і, зокрема, у процес фізичного виховання школярів окремих вікових груп; виокремили аспекти дослідження навчальної та методичної документації, нормативно-правових документів щодо запровадження дистанційної форми навчання в Україні та об’єднали їх з основними напрямами дослідження проблематики шкільної адаптації. Відсутня систематизація рішень та узгодження концепції загальних дій, розроблення технології (алгоритму) наповнення взаємозалежних пунктів мети, завдань, принципів, методів, засобів й оцінювання ефективності процесу адаптації школярів до умов дистанційної освіти в межах процесу їх фізичного виховання, на що у майбутньому і буде безпосередньо спрямовано подальші дослідження. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Олімпійська література uk_UA
dc.subject адаптація uk_UA
dc.subject дистанційна освіта uk_UA
dc.subject дистанційна форма навчання uk_UA
dc.subject фізичне виховання школярів uk_UA
dc.subject здоров'я uk_UA
dc.subject школярі uk_UA
dc.title Адаптація дітей середнього шкільного віку до умов дистанційного навчання у процесі фізичного виховання uk_UA
dc.title.alternative Аdaptation of middle school age children to the distance learning conditions in the process of physical education uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.uri https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5405


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account