Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Перова Ганна | |
dc.contributor.author | Гладка Людмила | |
dc.date.accessioned | 2024-04-01T10:42:08Z | |
dc.date.available | 2024-04-01T10:42:08Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.udk | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5239 | |
dc.description | Перова Г. О. Становлення танцю модерн: від індивідуальних стилів до шкіл / Г. О. Перова, Л. В. Гладка // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку: наук. збірник, - 2019. - Вип. 32. - С. 94-99. | uk_UA |
dc.description.abstract | Указано на вихідні положення танцю модерн: опозиційність класичному танцю як втілення ідеї модернізму про розрив із традицією; увага до внутрішнього життя особистості, її психоемоційних станів; природність та свобода зовнішніх пластично-хореографічних проявів; вплив ритмопластичних теорій (провідна роль ритму, переважно внутрішнього). На основі історико-хронологічного та філогенетичного підходів прослідковано основний шлях ґенези та розвитку танцю модерн від індивідуальних виконавських стилів (Л. Фуллер, А. Дункан) через перші спроби створення системи (Т. Шоун, Р. Сен-Деніс) до формування та усталення технік та шкіл (М. Грем, Д. Хамфрі, Ч. Вейдман, Р. Лабан). Пластична мобільність та імпровізаційність танцю модерн зумовлює залежність хореографічної лексики, пластичних нюансів, ритму, настрою від фізичних можливостей, темпераменту, рівня танцювальної підготовки конкретних танцівників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку | uk_UA |
dc.subject | танець модерн | uk_UA |
dc.subject | виконавські стилі | uk_UA |
dc.subject | техніки танцю модерн | uk_UA |
dc.subject | хореографія | uk_UA |
dc.title | Становлення танцю модерн: від індивідуальних стилів до шкіл | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |