Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гладка Л. | |
dc.date.accessioned | 2024-04-01T10:39:20Z | |
dc.date.available | 2024-04-01T10:39:20Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.udk | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5238 | |
dc.description | Гладка Л. В. Основні підходи до музичного оформлення уроків хореографічних дисциплін (на основі практичного досвіду концертмейстера) / Л. В. Гладка // Dance Studies. - 2021. - № 1. - Vol. 4. - С. 66-75. | uk_UA |
dc.description.abstract | Необхідною передумовою плідної творчої співпраці викладача хореографічних дисциплін та концертмейстера, утворення в спільній роботі успішного творчого тандему є знання педагогом-хореографом елементарної теорії музики, відомостей з аналізу музичних форм, італійської музичної термінології, одночасно обізнаність концертмейстера у основах хореографії, французькій термінології, що застосовується у класичному танці, а також термінології інших напрямів хореографічного мистецтва. Досвід концертної діяльності піаніста та досвід щоденної концертмейстерської роботи взаємопов’язані. Підвищення загального рівня майстерності концертмейстерів хореографічних дисциплін закладів вищої освіти, їхнэ творче ставлення до власної діяльності, активна участь концертмейстерів у процесі музичного виховання майбутніх танцівників, балетмейстерів і педагогів є запорукою плідного розвитку хореографічного мистецтва в цілому. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Dance Studies | uk_UA |
dc.subject | хореографічні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | концертмейстер хореографічного класу | uk_UA |
dc.subject | музичне оформлення уроку хореографії | uk_UA |
dc.subject | танець | uk_UA |
dc.title | Основні підходи до музичного оформлення уроків хореографічних дисциплін (на основі практичного досвіду концертмейстера) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |