Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Радченко Л. О. | |
dc.contributor.author | Єрмолова В. М. | |
dc.contributor.author | Кроль І. М. | |
dc.date.accessioned | 2024-03-28T18:44:10Z | |
dc.date.available | 2024-03-28T18:44:10Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.udk | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5214 | |
dc.description | Радченко Л. О. Культурно-освітня спадщина давньогрецьких Олімпійських ігор - елемент гуманітарного розвитку сучасного суспільства / Л. О. Радченко, В. М. Єрмолова, І. М. Кроль // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія: Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2023. - № 10(170). - С. 124-127. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті запропоновано та обґрунтовано модель культурно-освітньої спадщини давньогрецьких Олімпійських ігор (Модель), що включає наступні елементи: суб’єктів та об’єкти культурно-освітньої спадщини Ігор; механізми та форми збереження спадщини, основні функції. Розроблена Модель дозволяє отримати комплексне уявлення про значення Олімпійських ігор Стародавньої Греції для сучасного суспільства, їх місце та роль в житті теперішнього соціуму; провести паралелі між соціальними потребами, орієнтирами, традиціями, віруваннями стародавніх греків та представників сучасної спільноти, відслідкувати та усвідомити зв’язок поколінь, оцінити роль спортивного та олімпійського руху в житті світового співтовариства в різні періоди історії, що, в свою чергу, сприяє гуманітарному розвитку як окремого індивіда, так і суспільства загалом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | олімпійські ігри | uk_UA |
dc.subject | освітньо-культурна складова | uk_UA |
dc.subject | гуманітарна спадщина | uk_UA |
dc.subject | зв'язок поколінь | uk_UA |
dc.subject | виховання молоді | uk_UA |
dc.title | Культурно-освітня спадщина давньогрецьких Олімпійських ігор - елемент гуманітарного розвитку сучасного суспільства | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |