Короткий опис(реферат):
Мета роботи: дослідити особливості та важливість розробки маркетингової стратегії просування спортивного бренду, основними споживачами якого є аудиторія, що активно займається спортом. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати теоретичні засади розвитку та просування спортивного бренду на ринок та розкрити сутність поняття «бренд» та роль брендингу у розвитку фізкультурно-спортивних організацій 2. Визначити передумови формування маркетингової стратегії та технології просування спортивного бренду 3. Розробити маркетингову стратегію просування спортивного бренду на основі результатів проведених досліджень та визначити перспективи розвитку бренду Об’єктом дослідження є процес ствроення маркетингової стратегії просування спортивного бренду на ринку України. Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти формування маркетингової стратегії просування спортивного бренду на ринку України та адаптація стратегії в умовах війни.
Бібліографічний опис:
Корнієнко, Д. Р. Маркетингова стратегія просування спортивного бренду на ринок : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Дарʼя Ростиславівна Корнієнко. - Київ: НУФВСУ, 2023. – 107 с.