Короткий опис(реферат):
Досвід вчених в галузі фізичного виховання свідчить, що обмеженість рухової активності призводить до виникнення ряду захворювань опорно-рухового апарату, серцево-судинної, дихальної, нервової, ендокринної та травної систем, проблем з надлишковою вагою та інше. Також вченими визначено таку норму рухової активності, яка б повністю забезпечила біологічні потреби в русі, відповідала нормам та сприяла формуванню та зміцненню здоров‟я у загальноосвітніх навчальних закладах. Обґрунтовано, розроблено й апробовано організаційно-методичні умови фізичного виховання старшокласників закладів освіти різного типу. Розроблені організаційно-методичні умови фізичного виховання впроваджувались згідно з дидактичними принципами у три етапи: організаційно-підготовчий, реалізаційний, завершальний.
Бібліографічний опис:
Перегінець, М. М. Впровадження інноваційних засобів рухової активності в процес фізичного виховання старшокласників / М. М. Перегінець, Л. П. Долженок // матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції Таврійського національного університету до 160-ї річниці від дня народження В. І. Вернадського (16–17 березня 2023 р., м. Київ). – Львів ; Торунь, 2023. ─ Ч. 2. ─ С. 263-266.