Оздоровчо-рекреаційна рухова активність як засіб профілактики стресу у студентів під час дистанційного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пальчук, Марія
dc.contributor.author Сухомлинов, Рудольф
dc.contributor.author Кенсицька, Ірина
dc.contributor.author Даруга, Аліна
dc.date.accessioned 2023-12-25T10:02:17Z
dc.date.available 2023-12-25T10:02:17Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4881
dc.description Оздоровчо-рекреаційна рухова активність як засіб профілактики стресу у студентів під час дистанційного навчання / Марія Пальчук, Рудольф Сухомлинов, Ірина Кенсицька, Аліна Даруга // Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. ─ Вінниця, 2023. ─ Вип. 15 (34). ─ С. 220-227. uk_UA
dc.description.abstract Актуальність теми дослідження. Навчання у ЗВО є складним етапом у житті молоді, особливо в умовах дистанційного навчання. Великий об’єм нової інформації, фізичні та психологічні навантаження, з якими зіштовхується студент, призводять до постійного напруження та стресу. Оздоровчо-рекреаційна рухова активність має в арсеналі багато засобів, що сприяють зниженню рівня стресу, підвищенню стресостійкості організму до впливу негативних факторів, покращенню психоемоційного стану. Мета роботи полягає в обґрунтуванні та розробці алгоритму формування стресостійкості студентів в умовах дистанційного навчання. Методи дослідження: теоретичний аналіз і узагальнення даних наукової літератури, соціологічні методи дослідження, педагогічні методи дослідження, методи математичної статистики. Результати роботи. Розроблений алгоритм формування стресостійкості студентів в умовах дистанційного навчання, який складається із трьох етапів: діагностичного, діяльнісного та контрольного. Діяльнісний етап передбачав розробку програми занять із використанням засобів рекреаційно-оздоровчої рухової активності, яка включала в себе три блоки: підготовчий, основний та підтримуючий. В зміст програми було включено засоби оздоровчо-рекреаційної рухової активності, зокрема, вправи на відчуття власного тіла, дихальні вправи, вправи для тренування усіх груп м’язів, вправи для формування правильної постави, вправи для розвитку таких фізичних якостей, як: гнучкість, координаційні здібності та сила. Висновки. Ефективність розробленої програми занять підтверджена позитивними змінами показників самопочуття, активності, настрою студенток в процесі занять оздоровчо-рекреаційною руховою активністю, а також позитивною динамікою змін самоопису фізичного розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Фізична культура, спорт та здоров’я нації uk_UA
dc.relation.ispartofseries 15;34
dc.subject рухова активність uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject стрес uk_UA
dc.subject профілактика uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject стресостійкість uk_UA
dc.subject психоемоційний стан uk_UA
dc.title Оздоровчо-рекреаційна рухова активність як засіб профілактики стресу у студентів під час дистанційного навчання uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу