Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пальчук, Марія | |
dc.contributor.author | Сухомлинов, Рудольф | |
dc.contributor.author | Кенсицька, Ірина | |
dc.contributor.author | Даруга, Аліна | |
dc.date.accessioned | 2023-12-25T10:02:17Z | |
dc.date.available | 2023-12-25T10:02:17Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.udk | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4881 | |
dc.description | Оздоровчо-рекреаційна рухова активність як засіб профілактики стресу у студентів під час дистанційного навчання / Марія Пальчук, Рудольф Сухомлинов, Ірина Кенсицька, Аліна Даруга // Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. ─ Вінниця, 2023. ─ Вип. 15 (34). ─ С. 220-227. | uk_UA |
dc.description.abstract | Актуальність теми дослідження. Навчання у ЗВО є складним етапом у житті молоді, особливо в умовах дистанційного навчання. Великий об’єм нової інформації, фізичні та психологічні навантаження, з якими зіштовхується студент, призводять до постійного напруження та стресу. Оздоровчо-рекреаційна рухова активність має в арсеналі багато засобів, що сприяють зниженню рівня стресу, підвищенню стресостійкості організму до впливу негативних факторів, покращенню психоемоційного стану. Мета роботи полягає в обґрунтуванні та розробці алгоритму формування стресостійкості студентів в умовах дистанційного навчання. Методи дослідження: теоретичний аналіз і узагальнення даних наукової літератури, соціологічні методи дослідження, педагогічні методи дослідження, методи математичної статистики. Результати роботи. Розроблений алгоритм формування стресостійкості студентів в умовах дистанційного навчання, який складається із трьох етапів: діагностичного, діяльнісного та контрольного. Діяльнісний етап передбачав розробку програми занять із використанням засобів рекреаційно-оздоровчої рухової активності, яка включала в себе три блоки: підготовчий, основний та підтримуючий. В зміст програми було включено засоби оздоровчо-рекреаційної рухової активності, зокрема, вправи на відчуття власного тіла, дихальні вправи, вправи для тренування усіх груп м’язів, вправи для формування правильної постави, вправи для розвитку таких фізичних якостей, як: гнучкість, координаційні здібності та сила. Висновки. Ефективність розробленої програми занять підтверджена позитивними змінами показників самопочуття, активності, настрою студенток в процесі занять оздоровчо-рекреаційною руховою активністю, а також позитивною динамікою змін самоопису фізичного розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Фізична культура, спорт та здоров’я нації | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 15;34 | |
dc.subject | рухова активність | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | стрес | uk_UA |
dc.subject | профілактика | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | стресостійкість | uk_UA |
dc.subject | психоемоційний стан | uk_UA |
dc.title | Оздоровчо-рекреаційна рухова активність як засіб профілактики стресу у студентів під час дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |