Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Трачук, Сергій | |
dc.contributor.author | Семененко, В'ячеслав | |
dc.contributor.author | Долженко, Людмила | |
dc.contributor.author | Мамедова, Інна | |
dc.contributor.author | Довгаль, Василь | |
dc.date.accessioned | 2023-12-22T10:07:21Z | |
dc.date.available | 2023-12-22T10:07:21Z | |
dc.date.issued | 2023-02 | |
dc.identifier.udk | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4863 | |
dc.description | Сталий розвиток освітнього середовища для заохочення рухової активності школярів / Сергій Трачук, В’ячеслав Семененко, Людмила Долженко, Інна Мамедова, Василь Довгаль // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. ─ 2023. ─ № 2. ─ С. 81–85. ─ DOI: 10.32652/tmfvs.2023.2.81–85 | uk_UA |
dc.description.abstract | Одним із механізмів управління якістю освітніх послуг в умовах закладів загальної середньої освіти є ефективне використання наявних ресурсів. До ресурсів управління якістю освіти в умовах школи відносять безпосередньо кадрові, методичні, інші види ресурсів, що формують здорове безпечне освітнє середовище школи для учасників освітнього процесу. Сьогодні заходи в секторі освіти із заохочення і підвищення фізичної активності молоді визнаються як один із економічно ефективних підходів громадського здоров’я. Мета. Визначити умови сталого розвитку освітнього середовища для заохочення рухової активності школярів. Методи. Теоретичний аналіз і узагальнення наукової літератури, нормативних та стратегічних документів Всесвітньої організації охорони здоров’я. Результати. Наукові розвідки в освітньому середовищі дозволили вивчити питання малорухливої поведінки учнів. У міській школі визначено зниження інтегрального показника фізичної активності у хлопців і дівчат, у школі селища міського типу також визначено тенденцію до зниження інтегрального показника фізичної активності учнів цього віку. Відзначено загальні тенденції до збільшення частки учнів, які мають низький та середній рівні і зменшення частки з високим рівнем фізичної активності, що вимагає пошуку дієвих інструментів і відповідних можливостей для заохочення фізичної активності школярів. Аналіз тенденцій у сучасних шкільних системах представляє дієві кроки для створення сучасного розвиваючого безпечного комфортного освітнього середовища, що сприятиме досягненню моделей фізичної активності, збереженню та зміцненню здоров’я учнівської молоді. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Теорія і методика фізичного виховання і спорту | uk_UA |
dc.subject | сталий розвиток | uk_UA |
dc.subject | фізична активність | uk_UA |
dc.subject | освітній простір | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.title | Сталий розвиток освітнього середовища для заохочення рухової активності школярів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |